Visdomständer, - Vad är det att ha?

Jag vill seriöst inte ha mina visdomständer. Dom är bara ivägen och gör ont. Just nu gör dom så att jag biter mig i kinden exakt hela tiden och det gör skitont! Jag kan liksom inte bita ihop ordentligt. Måste ringa tandläkaren, jag vill ta bort dom.

Jajaa, lite om igår. Var ute med Sabina. Först var bara hon och jag hemma hos henne och gjorde oss iordning och så. Så satt vi oss ute på en filt, drack och pratade minnen och annat skoj. Jättemysigt! :)

Sedan skulle vi gått till palace, men vi ångrade oss i sista stund och det blev gamla hederliga otten istället. Väl i kön dyker ett välkänt glatt ansikte upp; Anton! Sedär. Han var som vanligt dryg hela kvällen, men vi är ju vana! Det var en rolig kväll i allafall.


Ikväll ska jag till Stefan. Vetefan vad vi gör. Skulle tälta, sen inte.. Och nu lutar det åt att vi ska det ändå. Jaja det blir säkert  bra tillslut. :)


Ha en superbra dag, så lägger jag in sveriges fulaste vimmelbilder sålänge! ;D


 Kanske jag somnade till en stund där? Eller vad gör jag egentligen..


Kommentarer
Postat av: Anton

Jag va inte dryg! :D

2008-05-12 @ 21:04:12
URL: http://antonsotium.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0