Men fy!

Nu har jag varit sådär dålig på att skriva igen! Får bli slut med sådana dumheter. Men  det ska jag ta igen nu, genom att uppdatera lite.

I måndags kan man undra, vad hände då. Jo jag var i skolan, skämdes gärnet för min bil som fortfarande är smutsig.. Gjorde teoriprov i make upen, hoppas innerligt att det gick bra, för det är nämligen så att jag fick MVG på det praktiska provet som jag hade på tisdagen! Så, hoppas verkligen det gick bra på provet så jag får bra betyg. Borde ju få VG iallafall.

Sedan på tisdagen åkte jag till Stefan, uppsminkad och dan. Den där vardagssminkningen vi gör på make upen, är väldigt mycket smink. Snyggt till fest! I alla fall, vi somnade. Sen ringde mamma vid nio och frågade om jag inte skulle åka hem eftersom jag skulle tidigt upp till skolan dagen efter. Nyvaken svarade jag att det kanske jag skulle. Så åkte jag hem.

Idag har jag och Rebecka gjort klart våran guide till att bli känd! Kan nästan garantera att man blir känd genom att genomföra våra tips. Superbra blev den! :D Sedan tittade vi på minutfilmer hela rörligbild lektionen, och vi brainstormade, (oerhört mycket, slutade med att vi tog lärarens förslag för vi inte kom på något), om slutprojektet. Vi ska få in hela gruppen på en film. Kan nog bli kul, mer om det senare, kan ju inte läcka ut idén nu .. :P


Haha hade fått en komentar av anton att han inte alls var dryg i fredags. Men alla som känner honom vet ju att han var det, även om ni inte var med. :)

 Jag och Sabina i fredags. :)
 Jag och  Ella i finland för ca 3 år sedan. Hon ser väl en aning bitchig ut om jag får säga mitt. :P

Förresten, haha. Loggade in på Vissel.se häromdagen. Såg då i min gästbok att några hade skrivit grattis. Började fundera på vad de menade, då jag inte fyllt år sen i mars. Sedan hade en kompis skrivit ett mejl också, och det visade sig att jag blivit utsedd till veckans babe på deras comunity! Haha de utser en varje vecka. Jag hade missat den bilden på förstasidan när jag loggade in! Det var lite roligt tyckte jag.. Och sjukt! :P :D

image45


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0