Helg snart!

Nu skrev jag inget igår heller. Men gjorde faktiskt klart skolarbete, duktigt va? :) Nu är det i alla fall sista dagen i skolan. Ikväll ska jag nog ut med Sabina, kulkul :)
Imorgon ska jag tälta med Stefan tror jag. Vet inte om det blir bara vi eller fler. I alla fall så tyckte han det skulle vara en jättebra idé att ta med en bärbar DVD och en skräckfilm. Haha jag skulle vilja åka hem om jag inbillade mig ett ljud, UTAN att ha sett någon film. Hur skulle det gå?

Menmen. Nu är det snart slut överhuvudtaget. Skolan alltså. Inte alls långt kvar! Sen blir det att jobba fram till september. Det är så länge jag vet att jag har jobb. Undra vad som händer sen? Den som väntar får se! :) Jaja, nu ska jag se vad jag ska göra. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: rebecka

mmm inte alls långt kvar..två redovisningar sedan behöver vi aldrig någonin göra en enda analys mer i hela vårat långa liv!:D men shit vad sorgligt det kommer bli på skolavslutningen ändå..Vinka till mig genom rutan när ni går ute ikväll!! vill också, men ska träna duktigt istället :P

2008-05-09 @ 19:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0