Duttia sara :D

 Nu har jag skickat in komplementskrivdelen till psykologin, och även Skinner grejen. Tror tyvärr inte att det blev så bra, så räknar inte med mitt Mvg, men hoppas iallafall! Ett Vg borde det bli.. :) Skönt att ha det gjort ändå!

Då är det bara projektredovisning på måndag, vi måste skriva manus. Men det är ju lätt, vi vet ju vad vi har gjort! Sen är det religionredovisning på tisdag. Sen tror jag faktiskt att det är helt och hållet slut med skolarbeten! :D Så skööööönt! 

Jag har endast FEM riktiga skoldagar kvar till mösspåtagningen!
Jaja, nu måste jag fixa till något att äta, sen ska jag torka utemöbler så de är rena till min student :) Yeeeehu. 


Jag hade skrivit massor här.. Men det försvann. Så orkar inte skriva allt igen, men kan säga att jag har varit ännu duktigare nu! Ridit BÅDA våra hästar. shit, jag är bra.

Vaknade med den här sötnosen på min arm imorse. :)

Kommentarer
Postat av: rebecka

bara att köralite gi-gong på plats..:p

2008-05-15 @ 17:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0