Hallåhej.

Visste hur det varit. Men det här trodde jag faktiskt inte. Även om jag misstänkt det.

Nu längtar jag till imorgon! Jag och Rebecka ska planera London, massor! Vi måste ringa skolan. Och så måste vi träna vår accent. Och jag hoppar dom där engelska samtalen, tycker inte om dom. :P Men vi ska träna, sen kommer jag klara allt :D
Fyfan vad kul det ska bli! Jag längtar verkligen. Men ärligt Rebecka. Vi måste ju nästan bli ett partyband som gör kvällen på krogen. Skulle vara så sjukt kul! Och bara spela bra låtar. Haha :) Jag har värsta visionerna nu. Och det måste bli av, annars blir jag riktigt, riktigt ledsen. Men jag tror det blir, det känns så i hjärtat! ;D

Ska jobba på nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0