Efter regn kommer sol.

Efter krig blomstrar världen. Tänk att något så dåligt kan utvecklas till något så bra! Helt sjukt, trodde jag aldrig. :)

Just nu är jag fulländad. Heter det så? Egentligen är det inte jag som är det. Utan mitt liv. Faktsikt, tro det eller ej. Bland annat ska jag förmodligen flytta till London i höst med Rebecka. Om det blir av, vilket det måste. Vet inte hur länge vi stannar, men minst två månader iallafall. KUUUL :D

Och idag är det midsommar. Tror den kommer bli bra! Ska snart göra mig iordning för att fara bort till en långgranne. Blir nog kul :) Sedan kommer Becka och tror Moa och Emelie :) Även Jakop och hans vänner med roliga namn. Blir nog väldigt trevligt tror jag. Synd bara att solen inte verkar vilja vara med idag.

Umgicks med Ante igår, och då slog det mig att jag har massor av bilder på oss. Dessutom kommer jag få fler idag av Rebecka. Dom är jag lite nervös för. Rebeckas kameradisplay fungerar inte, och vi tog rätt många bilder tror jag. Vet ju inte, för såg inte om det blev något. Dessutom var det på studenten, och utseendet efter lite alkohol brukar försämras ganska bra. Men ändå.
På tal om det så har jag fått fler bilder från min stundetfest. Dom vi tog ser jag mest glad ut på alla kort, men dom jag fick nu ser jag helt borta ut på alla kort. Hur kan det bli så? :P

Kom på en nackdel med London om det blir av. Vi åker i början av Oktober, och jag tror det är nån gång i den månaden som Björn Gustavsson kommer till Norrköping. Jag har biljett dit, men åker jag så kan jag inte gå. Måste isåfall hitta någon som vill köpa den. Kanske inte det lättaste att sälja EN biljett.. Vem vill gå själv liksom. Aja, det är väl ioförsig det minsta problemet. Det kanske inte ens är bestämda platser, då går det ju.

Men ha en superbra midsommar! Och ha en superbra början på resten av året. Det är ett bra år. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0