Fick ju sms av becka igår där hon skrev att det är 100 dagar kvar! I den tron levde jag hela dagen, tills jag beslöt mig för att räkna själv. 93 fick jag det till. Hur kan hon missa 7dagar? :P
Sedan bestämde vi oss för att bo första dagarna på Svenska kyrkan i London. Tänkte att det var skönt att de pratar svenskar och har både bostads och jobbannonser. Iallafall så fick vi mejl därifrån där det stod när deras gudstjänst på morgonen var, och jag och Rebecka disskuterade om man behövde gå där. Rebecka säger "Men får man inte vin på gudstjänster? Det är ju en bra start på morgonen!" Lite orolig för henne .. :)

Åh på lördag kanske det blir Stockholm och grönan. Följ med oss:D

Igår besvarade jag över 400 samtal. Duktiga jag! Änsålänge har jag bara fått en ruta med 200 tror jag.. Kom igen, kom igen!

Kommentarer
Postat av: emelie

För att chefen ansåg att den var olämplig, så vi tog bort den...

2008-07-04 @ 07:59:47
URL: http://midnight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0