Jeeeej



När jag satt och letade efter skorna som jag är kär i, så hittade jag dessa :)
Tack vare bilder som de här, förgylls mina dagar!

Min helg har varit helt okej! Åkte till Louise i lördags, dit det kom lite mer folk. Vi spelade kubb, drack lite osv. :) Dagen efter tog vi det jättelugnt! Trevligt trevligt, vi ses för sällan.. 
Sen lyckades jag såklart både glömma min favoritsjal och min jacka där. Men är vädret som idag så behöver jag det ju inte..

Och nu är det jobb igen... Har varit här snart 50 minuter. Bussen är inne så himla tidigt!

Haha alltså, jag har nog aldrig sovit så dåligt som inatt! Gick och la mig halv elva ungefär. Efter två timmar hade jag inte somnat.. När jag väl somnar, då vaknar jag igen halv fyra och är skitförbannad! En människa var jätteelak i min dröm..
Sen när jag väl somnar igen, så dröjer det inte alls långt till klockan börjar ringa. Jag klär på mig, sätter mig vid matbordet, och upp i mitt knä kommer en katt med blöta och smutsiga tassar! Kan ni tänka er hur glad jag var..

Men nu tar vi nya tag!

Kommentarer
Postat av: emelie

Jag tänkte också imorse att jacka, det behöver man inte...och se hur bra det gick. Åska och spöregn, yey!

2008-07-14 @ 16:19:43
URL: http://midnight.blogg.se/
Postat av: rebecka

snygging skor, vi borde skaffa ett varsitt par å ta en helgtripp till nått varmt ställe...

2008-07-14 @ 17:39:04
URL: http://sochr.blogg.se/rebecka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0