Underbaaaaart :)

Gick på stan igår med min syster. Heeeelt klart underbart att gå på rean. Man kan ju faktiskt fynda! Hittade ett par skor för 50spänn, en jeanshängsleklänning för 200 och ett par jeansshorts med hög midja för 149. Känner mig riktigt nöjd faksikt! Hade tänkt att sy om shortsen lite, men låter bli det..


Idag fick jag gå upp tidigt som vanligt. Men har som jag tidigare sagt börjat skippa sminket nu till jobbet så jag hinner faktiskt med utan problem på morgonen! Sköööönt. Dessutom känner man sig lite extra fin när man väl gör sig iordning :)

Har börjat kolla runt efter en bra resväska nu med. Men det finns ju så himla mycket att välja mellan, och man vill ju inte ha något skit, men ändå vill man inte lägga ut för mycket pengar på just en resväska.. Usch vad svårt. Men det löser sig nog. SNART ÅKER VI :D Två månader kvar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0