Sjuksjuksjuk...

Jag hatar verkligen att vara sjuk. Jag är aldrig sjuk! Men nu var jag tvugen att gå hem från jobbet i torsdags.. Jag sov resten av den dagen, hela fredagen sov jag , med feber som gick upp och ned.. Sovit mest hela dagen idag också. Jag har lyckats få i mig ungefär två mackor, två kockta ägg och lite glass på de här dagarna... Lite vatten, juice och saft med. Fyfasen, jag som alltid är hungrig.
Idag har jag iallafall inte haft feber.. Halsen däremot blir bara värre.. Och huvudet vet jag inte vad jag ska göra med...
Neee usch, jag orkar inte ens sitta här nu. Hoppas det är bättre med er andra ! För det här önskar jag ingen..


Kommentarer
Postat av: rebecka

ät vitaminer! ha på dig varma tröjor! sov sov sov! :P

2008-07-19 @ 21:26:01
URL: http://sochr.blogg.se/rebecka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0