Oranget.

Nu är min blogg orange.. Vet inte hur jag ska göra, och alla siffror och bokstäver förvirrar mig. Så nu får den va! Tänkte förnya mig, så gjorde en ny header eller vad det heter. Den var orange. Så kunde ju gärna inte ha kvar det rosa.. Men texten där man kommenterar är rosa, lyckades inte hitta vart man ändrade det. =p

Vi var på Grönan igår. Jag, Ella, Rebecka, Viktoria, Daniel och Mikaela :) Det var jättetrevligt verkligen, Tack! Dock var det jobbigt att köra hem när alla ville sova. Men ickesanicke, det fick dom inte.

Jag har ont i huvet! Så fruktansvärt ont i huvet. Det har gjort ont i säkert en vecka, och idag är det värst! Det känns ju skönt ioförsig. Jag tror verkligen inte det kan bli värre än såhär, alltid en tröst.. Pappa tror jag spänner mig. Det kanske jag gör.. Men vill inte ha ont för det. Jag sov till 15.40 idag. Kan det ha något med det att göra, att det är så fruktansvärt mycket värre idag?  Eller är det alla karuseller som rörde om där inne?
Vilket det än är så är det hemskt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0