Kväll, sköna kväll.

Har helt och hållet fastnat i boken Mias hemlighet. Har varken läst Gömda eller Asyl men ändå kommer man in i boken så himla mycket! Tack Vicky för du fick mig att läsa den.

Vill fortfarande veta varför jag har ont i magen jämt.. Läser om olika magproblem, men inget känns som det stämmer. menmen.

Imorgon ska Vicky med mig hem och rida igen! Verkligen kul att någon som aldrig ridit förut, tycker det är så kul :) Sedan hoppas jag på att åka till Stefan på kvällen.
Imorgon ska jag inte äta hamburgare hela dagen. Känns skönt, det blir lite tjatigt liksom..

Har varit ute och gått idag, jag och mamma, med hästarna. Var rätt skönt faktiskt! Dessutom gjorde min syster och min pappa en stor upptäckt. Våra hästar älskar hallon! Trodde jag inte, men jag är inte förvånad.. :)

Hörde precis om olyckan på Liseberg.. Ska läsa mer om den. Läskigt! Trodde våra nöjesfält var säkra...


Me like :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0