Heeeela helgen har gått, igen

Och vilken skön helg sen. Fredags träffade jag flickorna från gamla klassen. Kul att se er igen! För vem vet, nu när vi alla försvinner åt olika håll kommer vi kanske inte ses så ofta.. Lycka till Carro, som flyttar till Tyskland i veckan! :D

I lördags var en underbar dag. Solsolsol. Tillbringade hela dagen i skärgården med familjen, och lämnade telefonen hemma. Det betydde att jag var helt onåbar, vilket faktiskt kändes skönt! Så, har nog fått lite färg nu med.
Och tro det eller ej, VI SÅG EN SÄL :D Eller aa, huvudet på den. Eftersom jag varken hade linser eller glasögon såg jag bara en svart boll som guppade i vattnet, för att sedan försvinna. Men ändå, en säl :D Jag var lite rädd sen när jag skulle bada bara, man vet ju aldrig om det var en mördarsäl. Kanske skulle han anfalla och bita. Men min oro visade sig vara onödig.

Under söndagen var jag även då med min familj. Vi åkte till Bergslussar och åt glass. Skönt att ha en lugn helg faktiskt! Jag behövde den.

Nu hoppas vi bara på att vädret håller i sig, så nästa helg kan bli lika skön! :)

Jobbet är tomt.. Jag sitter här helt ensam.. NEJ, jag hör steg. Någon intog toaletten, men kände inte igen människan. En karl. Sådanna jobbar inte i växeln faktiskt.
Väntar spännt på mina arbetskamrater...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0