Ge mig maaaat

Här är jättetråkigt. Det ringer ungefär ett samtal varannan minut. Ibland kan man sitta flera minuter och vänta. Jag vill göra något, min rygg mår inte bra av att sitta framför datorn så mycket. Jag vet att jag klagar mycket, men så är det. Dessutom är Vicky sjuk fortfarande. Tråååkigt. Men lön imorgon, det är värt att ha lite tråkigt för.

Snart behöver jag mat. Min mage kurrar.

69 dagar kvar till London! Jag är lite nervös för hur vi kommer att hitta. Mitt och Rebeckas superduper lokalsinne tillsammans. Hur ska det gå? På tal om Rebecka så måste jag passa på att säga grattis, till din stora vinst till Sean Kingston på Otten. ;D

Eftersom jag måste gå upp så himla tidigt nu så har jag börjat prioritera vad som är viktigt på morgonen. Jag har därför varit totalt osminkad flera dagar. Sjukt skönt faktiskt! Första dagarna känner man sig jättetom, men efter ett tag vänjer man sig. Huden ser mycket friskare ut när man låter bli sminket i några dagar.  Fast faktiskt, igår eftermiddag var jag tvugen att sminka mig. Skulle se om jag fortfarande kunde.. Men då var jag ändå bara hemma. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0