Gaaah

Idag är jag trött. Gäspade hela vägen in till stan. Så gick jag till fotofabriken och la ett kuvert i deras brevlåda, för att få fler bilder. Men de var tydligen inte tillbaka förrän augusti någon gång.. Sedan sällskapade jag och Viktoria ner till jobbet. :)

Jag känner att våran diktbattle igår, var det jag som vann! Jag skrev fyra, hon skrev tre.

Usch. Hoppas verkligen på att slippa ha ont i magen idag. Vet att jag tjatar, men det börjar verkligen bli jobbigt. Jag märker själv hur lättirriterad jag blivit, känns som jag stör mig på allt! Orkar inte göra något, vill inte göra något. Samtidigt gör det inte så pass ont så jag känner att jag borde vara hemma. Utan det gör små ont hela tiden. Igår gjorde det dock väldigt ont. Jag blir tokig.

Meeeen. Tänk positivt.
Igår var Vicky hos mig och red ju! Hon fick rida Honey, och jag kände att det passade mig bättre att gå igår. Dels för jag behöver det, så tänkte jag att magverken skulle släppa då. Min häst är knäpp. När vi kom för långt bakom och skulle springa ifatt börjar hon bralla.

Sol ute. Jag vill vara ute och bli brun! :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0