Eniminimanimoo

Nu har jag sett Rebecka in action på coop. Vi verkar ha ungefär samma rolighetsgrad på våra jobb.. Bara att hon får träffa mer folk! Passade på att köpa Glamour av henne. Fick ju ett linne ! Som visserligen var förstort, men ändå. Tänkte, det är ju en val på ryggen. Men jag vill trycka nåt i fram! Det är kul att trycka på tröjor, och här är en bra chans! Måste komma på något bra bara.. :)

Det känns så skönt att komma hem om dagarna och veta att jag inte har några läxor att göra! På tal om sånt.. Kommer ta ett tag att vänja mig. Men det kan jag stå ut med.

Lalalaaa. Förresten. Har upptäckt att Becka glömt en skiva här. Uhlala. Så Becka, om du saknat den så har jag den! Väldigt mycket hack i .. Men ändå.

Kommentarer
Postat av: rebecka

Min skiva! mmm mitt jobb är så himla roligt...:P vad är det för skiva då? repig? hahahah ovanligt..

2008-07-11 @ 15:25:36
URL: http://sochr.blogg.se/rebecka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0