En ridtur.

NU har Vicky varit här och ridit. Hon var riktigt duktig :) Kunde man inte tro att hon knappt ridit förut. Och mina tottar var snälla. Dessutom blev jag plötsligt supersugen på att hoppa! Kanske blev ca 40-50cm. Haha ;) Jag har faktiskt inte hoppat på säkert ett halvår, så det är förlåtet..


Ibland helt plötsligt inser jag vilken tur jag har.

Jag har svårt att uppskatta vad jag har. Jag ska

försöka bättra mig! Sluta ta saker förgivet..

Nu blev jag känslosam.

I vilket fall. Jag upptäckte att det finns ingen information om mig på min blogg. Egentligen kanske inte ni vet någonting om mig! Jag förstår att ni är väldigt upprörda över det... Därför ska jag berätta lite om mig själv. Som ni förmodligen längtarsönder er efter att få veta! ;)

Jag är: 19 år ung.
Jag är: En Skärkindsbo.
Jag är: En glad människa, och många tror att jag aldrig varit sur.
Jag är: Faktiskt sur ibland. Riktigt sur då, men jag visar det sällan.
Jag är: Blondin.
Jag är: Ledsen för att folk missuppfattar vad jag säger, när jag pratar först och tänker sen.
Jag är: Glad ändå för att jag vet att jag är smart. :)
Jag är: Oftast kallad Sara, skulle tro det beror på att jag heter så.
Jag är: Även kallad Blondie av min älskade vän Sabina, som jag förövrigt saknar.
Jag är: Ganska uttråkad av mitt jobb.
Jag är: Nervös inför Londonflytten som blir av om mindre än 90 dagar.
Jag är: Alltid så ärlig jag kan.
Jag är: Ofta rätt förvånad över hur min livssituation ser ut.
Jag är: För trött nu för att berätta mer superduperhäftig information om mig själv.

SÅ. Hoppas du känner mig en aning bättre nu, och att informationen gjorde dig gott. Jag skulle bli glad av att läsa sånt här om just dig iallafall!


Kommentarer
Postat av: Viktoria

KNAPPT ridit förr ? Aldrig ridit förr höörrrödu :D mohaha, jag är smickrad av dina fina ord!

Jag visste redan informationen om dig!

2008-07-10 @ 15:18:04
URL: http://sochr.blogg.se/sara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0