Disk..

Vår diskmaskin har ju gått sönder, så för att mamma inte ska få för mycket att göra så delar vi upp att diska. Idag var det visst min tur. Oj vad jag diskade. Helt plötsligt hade jag stått där en timme. Under tiden hann jag få ett konstigt sms.
Kom o grilla hos mig på torsdag. :) kram
Jag som blivit av med alla mina telefonnummer, och nu bara har ett fåtal, tänkte och tänkte. Vem kan det vara? Sökte på eniro, ingen träff. Tillslut var det oundvikligt. Jag fick skriva tillbaka och fråga. Det var Frida. Nu vet jag det. Grilla kan ju vara gott och trevligt. :) Måste bara se så det inte var något annat då.

Så fick jag genom Rebecka höra att det var klassfest på fredag. Har ingen sagt något om ju. :/ Dock kan jag inte ändå. Ska ta  det lungt tills jag är helt frisk, så jag inte hamnar tillbaka i sängen. Dessutom äter jag pencilin.

Oooh imorgon är en ny dag, tralalalaaa. Ska jobba som vanligt ändå. Jag vill också ha roliga samtal som Emelie får. Jag har faktiskt fått ett som jag smålog åt ett tag.
-Kan man få reda på om en person suttit häktad? Min pojkvän säger nämligen att han gjort det men det tror jag inte ett dugg på! Han är nämligen på jobbet just nu.
Undra vad den pojkvännen gjort, som hellre sa att han suttit häktad än sanningen.

Sen fick jag ett samtal jag helst inte velat höra en dag. En person från frivården i Norrköping ville komma till anstalten i Kristianstad. Jag frågade i vanlig ordning om det var någon speciell person hon ville prata med. Hon sa att hon vill prata med en pojke som fanns där, så sa hon hans namn. Ett namn jag kände igen. En person jag gått i samma klass som en gång i tiden. Nu vet jag vart han finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0