Det går bra för mig!

Inatt sov jag hos Stefan. Han är ledig och ville inte alls gå och lägga sig när jag ville. Så han var uppe längre. Såklart vaknar jag när han bestämmer sig för att sova.. Men det gör ingenting, för jag sov väldigt bra inatt ändå :) Dessutom var det ett bra ställe att vakna på.
Däremot åt jag aldrig någon frukost, fick inte med mig någon macka utan istället en cheeseburgare (eller hur det stavas), hann inte få till någon matlåda igår så tänkte jag skulle köpa. Restaurangen har stängt... Måste köpa mat på Max.
Har iallafall fått i mig en mandarin, en banan och dricker nu brus C-vitamin som Vicky hade med sig. :)

Trots min hunger, och matmissar så blir nog det här en bra dag. När jag fått kaffe. För huvudet gör ont. Gratis kaffe ¨på jobbet är inte bra. Finns annat än kaffe också, men det får jag ont i magen av.
vårdcentralen säger dom att det inte är något fel på min mage. Jag har haft ont varje dag i typ två år.. Det är normalt säger dom.


Kommentarer
Postat av: emelie

Jag misstänker att vårdcentralen kanske har lite fel, annars är jag onormal som inte har ont i magen..

2008-07-15 @ 12:55:21
URL: http://midnight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0