Bäst att dagen blir perfekt!

Har sovit så sjukt dåligt inatt! Började med att jag fick ont i magen igårkväll, eller rättare sagt, det började över högra höften. Midjan kanske det kallas. Sedan spred dig sig i magen, och jag har inte kunnat röra mig på hela natten. Inte har jag kunnat sova ordentligt pga det heller. Imorse var det en fluga i rummet dessutom, och eftersom jag inte kunde röra mig blev det jobbigt att vifta bort den. Magen var öm och det gick inte att nudda den knappt.
Så skulle jag sminka mig. Till en början gick det bra, men efter ett tag blev jag helt skakis och varm! Precis som en feberattack. Mascaran hamnade utanför och det började svartna för ögonen. Jag tog en ipren och la mig en stund. Det har gått över lite nu iallafall, men undrar varför det gjorde så himla ont..Hoppas det inte kommer tillbaka, för jag ska vara ensam hemma hela natten..
Går något fel idag komme jag börja gråta! Eller nej, inte gråta..Stortjuta! Bäst att allt går bra.

En bra sak fanns med den här natten. Jag sov hos Stefan, och det är alltid lika mysigt :) Det skulle jag gärna kunna göra varje natt.

Och Vickypicky är sjuk idag igen.. Tråååååkigt!



Sen har jag tänkt på något annat. En sak som är jättebra att Östgötatrafiken börjat göra, är att säga i busshögtalarna när man kommer till en hållplats som står med i tidtabellen.
MEN, de flesta busschafförer mumlar bara och det är helt omöjligt att höra vad de säger! Då menar jag även när man vet vad han/hon ska säga! Vad hjälper det att de berättar vilken hållplats man kommer till när man ändå bara hör ett ljud ur högtalarna? Fortsätt ropa ut hållplatserna tycker jag, men gör det ordentligt så det finns någon nytta med det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0