AJ

Tror verkligen det är något som biter mig! Förut hade jag något innanför mina läggings, och jag kände att det var något större än den lilla tagg jag hittade. Sen glömde jag bort det, men för en stund sen hade jag något på ryggen! OCH JAG VET ATT DET VAR NÅGOT DÄR, bara att jag inte fick ut det. Lovar att det kryper runt en tvestjärt och nyper mig! Nu kliar det och nypps överallt och jag är livrädd att jag ska hitta ett äckel där...

Mat snart iallafall, då får jag tänka på annat. Ska prova om min plan att tillaga nudlar med hjälp av tevattnet från automaten fungerar. Spännande.

Kommentarer
Postat av: emelie

Brukar ju annars bli så att man inbillar sig kliande, ungefär som när det stod i veckomeddelanden att det gick löss på skolan, och att man skulle kolla så att man inte hade det.

2008-07-30 @ 16:08:46
URL: http://midnight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0