Again

Viktoria vill att jag fortsätter rimma
jag vill bara ha sommar, och simma
dessutom skulle det vara skönt att åka hem
jobbigt att åka buss, den går halv fem
högt värdesatt är för mig min röda fina bil
med den har jag åkt rätt många mil
ännu fler kommer vi åka, bilen och jag
jag tycker mer och mer om den, dag för dag
dock blir det för dyrt för mig att ta den till mitt jobb
jag är varken rik eller snobb
fast när jag åker buss är det bättre för vår miljö
jag bidrar inte till att vi kanske i förtid kommer dö
men nu ska vi tänka positiva tankar
mitt hjärta det bankar
självklart är det för någon speciell jag känner
vem det är, det vet han och mina vänner
så kan det vara, och så lär det förbli
på mina känslor har jag inte mycket pli
hur jag kom in på det ämnet är en gåta
de som ramlar i sjön blir våta
även ett kortspel handlar om sjöar
ute i havet finns många öar
om jag blev satt på en öde ö helt själv
skulle jag hoppas att jag inte tappade en inälv
jag skriver långt och borde verkligen bli en stor poet
i en kohage var det någon som sket
inte konstigt så mycket de äter
syra, det fräter
ring, ring bara du slår en signal
ålen är hal
nu får vi se vad Vicky på detta kan svara
Pussochhej från sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0