Åååh, vilken härlig dag!

Solen skiner, himlen är blå. Vad det är skönt att leva då!
Högt i topp går allas hummör, och det är det som susen gör:)




Trots min elendiga morgon så verkar dagen bli bra. Det började med att jag inte orkade gå upp. Inget ovanligt visserligen. Men sen hann jag inte äta frukost och inte plasta mina mackor, så jag fick lägga dem i en låda och äta en på bussen. Dessutom hade jag tänkt igår att min grå tröja som jag älskar, ska jag ha idag. Det var som helt bortblåst när jag klädde mig imorse, så den ligger kvar hemma. Jag hade även tänkt ta med mig smink (eftersom jag inte hinner på morgonen), så jag packade ihop allt kvällen innan, glömde det på trappan. Även klackskorna jag tänkt ha var som bortblåsta när jag sprang runt hemma klockan 06,34 och letade saker. 06,35 går bussen.
Som tur är så har jag så snäll familj som kommer och lämnar smink + skor innan de åker vidare till Skärgården :)

Ikväll skulle det ju vara klassåterträff. Egentligen hade jag tänkt låta bli, eftersom jag fortfarande knaprar pencilin och det inte känns så roligt att sitta där och vara tråkig. Men jag ändrade mig. Jag åker dit och är med till bussen går 22,10. Kul att träffa alla :)
Såååå, när jag slutar beger jag mig till Rebecka. Vi ska kolla lite grejer inför London också. Snart är det dags...

Dessutom, LÖN IDAG! Underbart att se sparpengarna växa! :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0