Varför lägger du på?

-Varför lägger du på för?
-Jag lägger inte på, vi har inte pratat förut. Antingen var det någon kollega till mig eller så bröts det.
-Men varför lägger din kollega på?
-Vet inte, var det till växjö du ville?
-Du ser, ni pratar ju annars visste du ju inte att jag ville dit!
-Du har ringt på ett nummer som går till växjö, jag ser det på datan och vi är många som sitter i växeln.
-Men ändå...... Ni borde kommunicera bättre!
-Jag kopplar dig till växjö, varsågod.

Först pratar vi med varandra, sen kommunicerar vi dåligt. Hm.
Kan inte människor lyssna på vad man säger? Ofta man pratar om alla sina samtal med varandra, och förmodligen lägger man bara på med flit. Haha, stackars människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0