Sara den gode

Våran diskmaskin har ju gått sönder, så nu får vi diska förhand. Idag var jag snäll och gjorde det. Synd att ingen diskade igår bara, så det var värsta berget idag! Stod där hur länge som helst.. Sen gick jag ner och tog hand om hästar och kaniner också. Nu behöver inte resten av familjen komma hem till värsta röran och massor att göra när de nu haft en hel(jobbig?!)dag i skärgården.
Jag är snäll efter en dag på jobbet.. :)


Diskandes i lung och ro,
mobilen låter, kan du tro
Rebecka då en hälsning sänder
55dagar tills vi till London anländer!
Det känns spännande och jag kommer fortsätta tjata
jag skiter i om jag framstår som en ragata
för innerst inne vet alla att jag är snäll
aldrig gett någon en riktig smäll
usch vad trött man blir av att gå upp innan sex
gå aldrig i mörkret utan reflex
då kan du bli överkörd av en ouppmärksam bil
och få lära dig åka rullstol med stil
det är inget att  sträva efter
kan inte påstå det låter som semester!
Vissa förmåner kan det säkert ha
men att kunna röra sig själv, är bättre än bra
Nu ska detta verk få ett avslut för snart vill jag sova
Godnatt, jag återkommer imorgon vågar jag lova!


Haha det är kul att rimma:D



Kommentarer
Postat av: Rebecka

När vi är i London kan vi fortsätta tjata

för jag är inne på netonnet och letar data

det finns några riktigt fina och små

som gör att vi kan skriva om våra äventyr då och då

detta kommer blir så himla kul!

även om en typisk engelsman är rödhårig och ful..

Förväntar mig ny spännande läsning imorgon igen

nu ska ja se på dansprgram så vi hörs len ;D

2008-08-06 @ 21:56:09
URL: http://sochr.blogg.se/rebecka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0