Morgon igen. Som varje dag.

Sitter här på jobbet nu och lyssnar på P3. Har ingen bra musik och det var det enda som funkade.. :/ Men musiken är ju rätt bra, synd bara att dom pratar så himla mycket, orkar ju inte lyssna..

Snart måste jag lyssna. Snart ska jag börja svara. Forstsätta känna mig som en telefonsvarare; - Kriminalvårdens växel. Ja, det var kriminalvårdens växel här. Nej, du har kommit till växeln, jag kopplar dig dit. Ja just precis, dit. Varsågod.

Ungefär den frasen man svarar på alla samtal. Ingen som lyssnar vad man svarar, man måste alltid upprepa vart de kommit. Skulle lika gärna kunna svara Mc donald's växel. Sedan när de frågar kan man svara; Jo du har kommit till kriminalvårdens växel. Tror inte någon skulle reagera.

Kommentarer
Postat av: rebecka

nästan så du borde testa,.

2008-08-14 @ 09:53:42
URL: http://sochr.blogg.se/rebecka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0