I'm so happy, I'm so glad..

Köpte min resväska i lördags :D Åkte in i fredags, var utanför affären ca 18,20 och just DEN stängde såklart 18,00.. Åkte hem igen, kände att jag skulle få tillbringa kvällen hemma eftersom Stefan inte blev klar med sin bil. Lägger mig vid elva, skickar sms till stefan att vi hörs imorgon, då ringer han upp och kan hämta mig. Bara att kliva upp ur sängen, klä sig och packa väskan.
Sen åker han fel... Lyckas åka upp på motorvägen, hittar ingenstans att vända förrän i Linköping. Han kom fram iallafall, vilket är huvudsaken.

Dagen efter tog jag bussen in till stan vid tjugo i ett för att köpa väskan. Stefan sov fortfarande... Pratade med hon i butiken och nämde att jag åkt tillbaka dagen innan. Hon berättade att hon inte stängt och gått förrän ungefär kvart över 6... Jag missade med fem minuter! Ibland har man turen med sig..

Imorgon är det jobb igen. Ska skaffa fram en tia och utnyttja massagestolen. Den är helt underbar!


Och snart ska jag o becka boka flygbiljetter :D Stoooort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0