YU.

Är hemma efter en låååång dag i skolan, idag igen! Fick tillbaka prov som inte gjorde dagen bättre.. Sista lektionen hade jag Make Up. En rätt rolig kurs, men inte idag!
Igår lyckades jag bränna mig när jag solade, tror det beror på att jag råkade smörja in mig innan, i ansiktet, så det var jätterött! Speciellt när mitt egenditsatta smink åkte bort, och på skulle en festsminkning. (!) När vi gjorde vardagsmake härom veckan var jag typ mer sminkad än när jag sminkar mig själv till fest, så ni kan ju tänka er hur jag såg ut idag. GRÖN ÖGONSKUGGA, och inte lite heller. Jag som aldrig brukar lägga ögonskugga.. Menmen, man måste ju lära sig och det är tydligen så en festmake ska se ut.

Dessutom lyckades jag tappa bort mina nycklar idag, så alla mina grejer är kvar i skolan för jag kom inte in i mitt skåp. Hoppas någon snäll själ har lämnat in dem till expeditionen imorgon, för ärligt talat, vad ska någon med mina nycklar till? Det är ändå ingen som vet vart de leder till.. Men annars får jag fixa en ny hemmanyckel och pengar försvinner till ingenting...

Sen när jag kom hem idag hade jag faktiskt räknat med att rida, men ena hästen var halt så då hamnade jag här istället. Ska skicka in manifestet som jag glömde ta med till skolan imorse. Det har inte varit min dag idag! Men min dag kommer den med, I can feel it! :)


Seeyoulater, /S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0