Friday night.

Sitter här och har precis lyckats få in mig själv däruppe. Känner mig inte alls ego, tycker bara att det blev snyggt ;D Plus att jag har precis fått veta att Stefan vill inte åka och äta glass med mig, för han fryser och är förkyld. Vilken stil.

Men jag har faktiskt varit duktig idag. Det var så varmt och skönt när jag kom hem, så jag la mig på gräsmattan, solade och läste min bok som jag måste läsa ut snart för att bokanalysen ska hinna in i tid. Och resten av kvällen får jag väl bara ta det lungt och vänta till imorgon som jag hoppas blir en glad dag! :) Make my day.


image16 Här är du.

Kommentarer
Postat av: emelie

Åh, så du lyckades fixa till sidan..duktigt:)

2008-04-25 @ 16:54:52
URL: http://midnight.blogg.se
Postat av: rebbeck

shitva bra vi är! ;D

2008-04-25 @ 21:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0