Ny dag, nya möjligheter.

Kan man säga. Eller ny dag, samma möjligheter. Fast inte riktigt det heller. Idag har jag faktiskt fler möjligheter än igår att tex skriva klart min bokanalys, då jag nu har tagit med mig frågorna hem. :) Jag ska görat dessutom. Idag, eller imorgon. Det är inte så mycket att skriva nu, har faktiskt skrivit endel.

Ingen som råkar ha en psykologi bok eller mediekommunikations bok som det står Sara Söderlund i förresten? Dom är helt borta båda två.. Förstår inte. Jaja de kommer väl fram förhoppningsvis.

Idag skulle vi slutat tre. Eller tjugo i 5 egentligen men naturen var inställd, sen hade vi ingenting att göra sista lektionen så vi fick gå. Skönt, då hann jag med halv 3 bussen hem! För jag åker faktiskt buss då och då även att jag har körkort. Blir lite dyrt att åka bil varje dag. Riktigt så rik är jag inte, inte än iallafall. Är ju inte känd än. När jag blir det räknar jag med superhög lön så jag kan dela med mig till nära&kära men ändå ha så jag klarar mig själv. Det skulle vara skönt. Men jag vill ändå jobba för mina pengar, annars känns det inte äkta. Vill ju inte snålåka på någon annan, jag kan också jobba för mig! :)


Nu är det typ 17 skoldagar kvar för oss som är lediga på torsdagar. (Jag räknar fram till utspringet nu) Det känns helt otroligt! Fränt.


Ååh på fredag ska jag nog träffa Sabina. Vi ska typ ut eller något tror jag, så kul! Har inte träffat henne på jättelänge.. =/ Synd! Men då ska det bli roligt iallafall! :)


Och jag måste bara säga; Vår lille klasskompis Anton är lite speciell. Vaddå att killar är bättre än tjejer? Det handlade hans argumenterande tal om. Jag ska slå honom. Det finns folk till allt. Han finns för att provocera. Och för att öva sig att slå på. ;)

image6
Haha utgång till Otten en torsdag för länge sedan.
Så här fullt var stora dansgolvet. Rebecka, Klara & Frida var på iallafall. :)


Kommentarer
Postat av: rebecka

illa illa..inte lite mobbade där ensamma på golvet...desto roligare blev det senare på kvällen på vår joggingtur bort till Deli i snöstormen..:P

2008-05-06 @ 08:39:24
URL: http://sochr.blogg.se/rebecka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0