På jobbet liksom

Nu är jag här igen. Svarar så gott jag kan. Har ju fortfarande ont i halsen, men det är så himla mycket bättre. Penclilin in my heart. :)

Har dock glömt massor av saker hemma. Telefon, halstabletter mm.. Men jag ska väl överleva. Hittade en ask med O\zon eucalyptus på mitt bord. Ni kan tänka er min glädje! I will survive!



Snart måste Londonresan börja planeras på allvar. Den närmar sig med stormsteg! Heter det stormsteg? Eller storsteg kanske. I vilket fall. Det ena av det borde det heta, och OM det inte gör det så har jag nu berikat svenska språket med ytterligare några uttryck.
Vi har inte pratat om London på länge, det har legat i lä. Men vi borde ta upp det nu igen. Gå till banken.. Tänka på alla praktiska saker så allt verkligen klaffar när vi väl far. Det känns så avlägset, men ändå så nära. Är vi redo? Är vi mogna för det här? Vi lär bli mogna iallafall, med alla motgångar vi lär få, och förhoppningsvis alla medgångar. Heter det medgångar? Annars har jag berikat språket ännu mer. :) Vi hoppas på mest medgångar iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0