Another day in paradise :)

Så, nu sitter man här igen. Efter en natt fylld med magkrämpor, mens/huvudverk och troligtvis lite feber, eftersom jag var blöt?! när jag vaknade. Så jäkla varm blir jag inte av att sova normalt.
Jaja, bättre nu iallafall och så var det ju faktiskt fint väder nu. Det gör mycket! Har dessutom tagit med en bok till jobbet, El Choco så nu har jag lite att variera mig med. Den verkar faktiskt riktigt bra! Handlar om en svensk kille som har suttit i ett bolivianskt fängelse.

Efter jobbet blir det mat hos mormor och morfar. Mums :)

Kommentarer
Postat av: Camilla Aggeborn

Har du alltid undrat varifrån alla bloggerskor får sina nya produkter dom skriver om? Jag har svaret på min blogg något inlägg under " få nya produkter hemskickade gratis" var bara tvungen att dela med mig av det.

2008-08-13 @ 07:51:55
URL: http://myrrah.blogg.se/
Postat av: rebecka

det kanske var katten som spytt igen..(eftersom du var blöt) :P

2008-08-13 @ 19:24:07
URL: http://sochr.blogg.se/rebecka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0