Snart helg!

Nu jobbar vi stenhårt med projekt rapporten. Jag har kommit rätt långt ändå känns det som :) Men jag vill bara sluta nu, eller äta. Vilket som.

Slutar vid 11 idag tror jag, så det är iallafall skönt! Kanske ska åka och äta glass med Stefan sen, om inte han ska på nån pokerkväll. Kul?! :P Annars ska jag sola och sova. Asskönt! Och det ska faktiskt bli helt underbart med helg, behöver den. Ska försöka hinna plugga lite då, har hur mycket som helst nu innan vi slutar. Men när vi slutar, då är det slut! Enda tills jag jag väljer att plugga vidare, vilket jag måste göra nångång. Men då är det ju något jag vill plugga till, och man pluggar för att bli något. Här pluggar vi för att plugga. 

Idag är det 25e. Den 5e maj är det endast EN månad kvar till studenten!  Tror ni jag längtar eller? Studenten 5e juni och skolavslutning 10e. Sedan har jag hela sex dagar lov, sen börjar jag jobba. Men ändå, måste ju ha pengar. Vicky jobbar ju också, och vi hade ju rätt kul förra sommaren, så den här blir nog bra också. :) Fast hon kommer sluta tidigare eftersom hennes skola börjar.. Men ändå. Det känns så snart och vi har så mycket kvar att göra klart i skolan.

Men snart är det ju dags att pynta flaket! Så kul det ska bli, vad snyggt vi kommer göra det! :D Snartsnartsnart.

 Sabina och jag för typ två år sen. Vad kul vi hade den somaren! Saknar dig. <3

Kommentarer
Postat av: rbecka

student jaaaaaa

vårt flak kommer få alla andra att framstå som nördar..hur mycke coolare kan det bli än en militärlastbil liksom? ;D köp en sån där rykande glass..den e god....

2008-04-25 @ 09:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0