Måndag.

Nu läste Stefan och protesterade villt om att han kan visst laga mat! Okej, han kan värma pan pizza, duktig pojke! :) Så jag måste väl klargöra det för alla, så ingen tror att han inte kan, det vore ju dumt.

Nu har jag varit och solat, och lagar just nu mat. RIS i min snygga riskokare som jag fick av Michael, (Han råkade vara med när jag kokade ris på normalt sätt, och allt typ brände fast och det var os i hela köket...) och köttfärs med saker i. Dessutom har jag försökt fixa ihop en sås, vilket inte alls är min starka sida. Egentligen är inte matlagning överhuvudtaget min starka sida. De som varit med kan styrka dessa uppgifter. Jag har faktiskt beslutat mig för att gifta mig med en kock, men ett problem har uppstått. Nu heter ju min pojkvän Stefan, och han kan inte alls laga mat han heller! Ojoj. Men det blir ett senare problem.

Min älskling är frisk igen! Helt superskönt, jag kan köra igen! :D



---

Jag o louise

Idag går vi jättelänge, till 16.40. Naturlabb har vi sist, vilket inte är nåt vidare roligt faktiskt..
MEN när dagen är slut kommer även belöningen. Jag och Louise ska åka och sola :D Vi skulle simma med egentligen, men vi orkar inte... Men som sagt, sola är skönt och nödvändigt nu inför balen och skolavslutningen. Det bästa av allt är att det börjar vara fint väder ute nu, så snart kan man säkert sola ute i äkta sol :) Underbart.

Vi ska göra "Mitt företag" nu, men det är så jobbigt och mina papper är borta.. Dessutom är jag som vanligt hungrig och hoppas väldigt mkt på god mat idag! Men borde ta tag i det här nu..

Förresten fixade faktiskt jag så min blogg skulle se snygg ut igår, men när jag gick in idag var den vit ! Min bakgrund hade försvunnit, vilket skit. Men jag ger mig inte, jag kämpar tills den stannar kvar ;D

Hade bra,

/S.

Kommentarer
Postat av: rebecka

sara du måste jobba ordentligt på lektionerna !

2008-04-21 @ 17:09:34
URL: http://sochr.blogg.se/rebecka
Postat av: emelie

hahaha..Köttfärs med saker i? Vadå för saker? leksaker?

2008-04-23 @ 18:04:47
URL: http://midnight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0