GRATTIS!! :D

GRATTIS TILL KÖRKORTET STEFAN! :)
Snart får du skaffa dig en egen pärla. Men vad det än blir för någon så blir den aldrig bättre än min! ;)




Skönt väder idag igen! Har tyvärr inte solat idag, orkade inte.. Men har suttit på alltan och läst i boken. Har kommit över halva nu :D

Dessutom har jag varit duktig och målat ALLA naglar jag äger och har :) Tjugo stycken med andra ord. Röda faktiskt. Så nu är den gamla halvt bortslitna ljusrosa färgen utbytt och det ser mycket bättre ut. Man får räkna bort det röda som nu finns runtomkring lite överallt. För jag är inte så bra på att få färgen endast på naglarna. Men ändå! :)

 Solade igår. UNDERBART :)

Tack förresten till Emelie och Moa som visat hur man fixar bloggen snyggare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0