:):)

Idag går jag till halv fem. Helt sjukt långa dagar vi har, de tre första! Men sen ska jag träffa Stefan, så jag får klara mig igenom denna dag. Vi har iallafall inte så jobbiga lektioner, rörligbild sista. Skulle tagit med min minutfilm, men glömde den.. Men vi kanske bränner ut lite andra filmer istället :)

Ooh, tappade ju bort mina nycklar igår var helt livrädd! Men TACK till den som lämnat in dem till expeditionen, jag blev jätteglad :)

---
Haha den här är rolig tycker jag

En man satt och tittade på hockey när hans fru frågade om han kunde fixa den trasiga lampan.
- Ser jag ut som en elektriker eller? Svarade mannen.
- Nee okej, men kan du fixa kylen då? Frågade frun
- Ser jag ut som en kylmontör eller? Sa mannen och lät en smula irriterad.
- Men du kan väll åtminstone laga det trasiga trappsteget?
- Jag är ingen snickare heller, svarade mannen surt. Jag går till puben istället!

Mannen satt på puben och drack öl några timmar men började få dåligt samvete, så han gick hem igen. Då såg han att allt var lagat.
- Älskling hur gick det här till? Frågade han.
- Jo när du gick så satt jag mig på trappan och grät då en ung man gick förbi. Han erbjöd sig att laga allt om jag antingen hade sex med honom eller bakade en kaka.
- Jaha, så vilket valde du?
- Men hallå, ser jag ut som en konditor eller?

Haha. :)

Kommentarer
Postat av: rebebcka

hahahahah du och stefan eller? ;D

2008-04-23 @ 11:32:24
Postat av: Sara

Haha NEJ, än har inget sånt hänt. ;D Ska inte hända heller för den delen :P

2008-04-23 @ 11:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0