Oh dear!

London.

Det är en ganska stor stad. Jag gick vilse i Norrköping en gång för länge sedan. Jag lär gå vilse i London. Den dagen jag gick bort mig i Norrköping hittade som tur var tillbaka igen. Så länge vi hittar hem i London är jag glad. Sara får stå för lokalsinnet, jag kan stå för tappra försökt till engelska med brittisk accent.

London närmar sig. Likaså natten. Så därför ska jag nog sova nu. Jobbet kallar imorgon. Jag behöver pengar. Pengar som jag kan leva på om ingen vill anställa mig där borta i storstaden. Jag och Sara kommer känna oss ensamma och små i början i folkvimmlet, men ett halvår senare ska vi ha tagoiit över staden, blivit kända, synas på bussar, i tidningar - Ja överallt! Kända ska vi bli, på engelskt vis! Vår bli-känd-guid hjälper oss på vägen..Vill du köpa? Klart du ska, vi behöver pengarna till Ryan-airs dyra enkronors biljetter, så det så! :p

sleep well, have some sweet dreams, but first - Don't forget to spred Rebecka and Saras name over the ocean! Copy the adress to our blog, send it to your friends! Call the newspaper and tell about us, let our names be the new fashion!

~ Rebecka ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0