Högre lön.

Visst! Jag har fått löneökning sen förra året. 500 kronor mer i månaden. Nu tjänar jag massor av pengar.
Kommer dock bli arbetsskadad i år med. Varje samtal kommer avslutas med antingen; Vaaarsegood. Eller; aa, Tack heeej. Dessutom kommer jag låta supertrevlig och artikulera (eller vad det heter) lite extra. Försöker nämligen det.
Rätt skönt här ändå. Men det är jobbigt när man får tillbaka samma person hela tiden, för verkligen ingen svarar på en hel anstalt eller frivård. Kasst.

Förresten. Lite roligt att få sms. Jag ska tydligen ringa folk. Seriöst, vem skickar sms till en telefonväxel? :P Smart.

På onsdag ska jag bege mig hem till Rebecka. Vi ska kolla lite inför vår eventuella Londonresa. Isåfall ska vi kanske gå en Film fighting kurs som börjar 4 october. Fränt skulle jag vilja säga. Och kul! Och dyrt.. Allt har både fördelar och nackdelar.

Igår var nog en av mina värsta dagar på länge. Usch. Skönt att tänka på annat under dagen iallafall, vill just nu inte sluta.. Uschusch. Ibland går inte saker som man vill. That's life I guess.

Men hoppashoppas på London alltså. Rebecka, vi måste försöka göra det här! Skulle vara sjukt kul och sjukt skönt att byta miljö. Vill just nu bara härifrån! :) Vi ska bli kända. ;D

Ha en bra dag. Have a nice day. Jag kan även engelska. Även om Viktoria får ta mina engelska samtal..

Kommentarer
Postat av: becka

onsdag blev till fredag, men oj oj vad vi ska planera! det ska bli av! nu lämnar vi stan för alltid ! ;D dags att bärja ta dom dät engelska-samtalen trots allt å börja träna på den brittiska accenten.:P

2008-06-19 @ 00:48:27
URL: http://sochr.blogg.se/rebecka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0