Sjunger jag fint för dig?

Den frågan fick jag, när jag svarade i växeln. Skulle säga min vanliga fras när det låter konstigt. Jag hackar mig fram, "Kri....ii...iminalvårdens växel?" Låter förmodligen en aning förvirrad. En person svarar "Sjunger jag fint för dig?"
Haha det gjorde min dag. :)

Och vi flyyyyr från allt som är jobbit här i Sverige. Till London. Tänka på annat. Det är bra, jag tänker för mycket, jag vill för mycket, jag hoppas för mycket.
Därför jag tjatar om London så mycket. Det är något som är roligt att tänka på :) Jag låter så deppad märker jag. Men det är jag inte. Tänker positivt faktsikt på det mesta.
Fast jag blir bara så besviken på vissa ibland. Eller på mig själv för jag är så lättlurad.. Sjukt, men sant.

Jag hade skrivit en gång redan, men det försvann.. Dumt :P

Vi ska ha drinkkväll imorgon! Hoppas drinkarna blir mycket godare än sist, då var dom nästan odrickbara.. Sen planerar vi en tripp till Liseberg snart. Kanske nästa helg redan. Kul! :D Försöker hålla mig sysselsatt hela tiden..

Jag saknar mina torsdagssovmornar.. Försov mig imorse. Som jag trodde. Behöver torsdagssömnen.. :P Dessutom saknar jag min jacka och telefon... Jag är så slarvig!

Igår var jag och Vicky till pressbyrån. På vägen tillbaka säger hon "Är inte det där Michael? Den där blonda..."
Jag tittar men ser ingenting. Sen vänder jag mig en sista gång, och där är han! Numera är han min lilla apelsin. :)
Var inte så illa som jag föreställt mig iaf.. =p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0