Midsommar igår.

Tack för en trevlig midsommar :) Kom en drös människor hit. Jag hade kul, hoppas ni hade det också. Var ju endel nya ansikten också, alltid roligt! Men usch vilken huvudverk jag hade imorse! Det gick inte över med ipren.. Det gick över efter en kopp kaffe. Fan, kaffeautomat på ett lite långtråkigt jobb har nu visat sig vara mindre bra...

Jag vill till London! Nu egentligen. Alltså, jag har nog aldrig varit så säker på att vilja göra något, som jag är på det här! Heltsjukt. Jag kommer tjata om det här nu, men det ska verkligen bli kul. Så vi måste verkligen genomföra det här nu Rebecka! För isåfall flyr vi från Sverige om ungefär tre månader. Underbart skulle det vara! :):) Värsta erfarenheten, och just nu kan jag knappt vänta tills jag får bli vuxen och lära mig ta hand om mig själv. Vill veta om jag skulle överleva utan mamma och pappas tjat. Jag tror det. Men får aldrig veta. För så fort jag ska göra något, då är dom där och säger hur. Typ, allt från att städa och laga mat, till att flytta. Jag vill prova själv. Men ändå skönt att ha stödet. Men liksom, vill själv-kan själv! Känner mig som ett litet barn som inte vill ha hjälp. Men jag ÄR fortfarande ett litet barn, ett litet barn på 19år och tre månader. Nu vill jag klara mig själv.
Jag har ju faktiskt massor av grejer redan. Tre kastruller, fler lär jag inte behöva. Helt sjukt mycket glas, en servis, två slickepottar,mått,bestick.. En riskokare som jag fick av min underbara vän Michael :) Liksom, vad mer behövs?
Det finns ett svar faktiskt; Erfarenhet! Det är den jag vill skaffa mig nu. Jag kan själv. I think..

Förresten. Om någon läser detta, som är i London, eller har varit (även ska), eller känner någon som vart där så skulle jag och Rebecka bli superglada om ni hör av er och ger oss lite tips. Vi behöver liksom bara lite allmänna råd om hur man klarar sig där borta, och vad man ska tänka på osv. Så om du har minsta lilla tips du kan ge oss, så skicka ett mejl, eller en kommentar här eller vad som helst. Vore supersnällt!
Tyvärr har jag ju inte så många läsare, men ibland råkar det titta in någon som inte brukar läsa. Så det är väl värt ett försök iallafall. :)




Tar ni emot oss, London? :D

Kommentarer
Postat av: rebecka

hahah frågan är om någon nappar efter dom sett dom där korten..tänkte ringa ståhls, mina käre fastighetsskötare, imorgon kanske, om jag vågar...säga upp lägenheten..efter det finns uingen återvändo! blir det ingen resa kommer jag sitta fast själv, ensam och sorgens i östra husby resten av året :P

2008-06-22 @ 20:14:38
URL: http://sochr.blogg.se/rebecka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0