Wuuh.

Imorse vaknade jag av kramp i magen. Igen. Bra start på dagen.. NOT. Menmen det var fint väder i alla fall. Ända tills jag tog fram frukosten och satt mig på alltan för att äta. Termometern visade ca 30grader. Efter ungefär en halvtimme visade den 20grader och efter en liten stund till 15.. Jag hade ju tänkt sola en stund!

Jaja i vilket fall som helst så skulle jag och Ella ut och rida. Vilket vi även gjorde. Rätt skönt faktiskt, inte för varmt, inte för kallt. Lite för mkt blåst bara, men allt kan ju inte vara perfekt.

Det mesta annars är rätt perfekt faktiskt. Förutom allt skolarbete som ska göras klart innan nästa vecka, men annars känns allt så bra. Superskönt! :)

Börjar bli skapligt hungrig just nu, men orkar verkligen inte laga mat. Som jag nämnt tidigare så är inte matlagning min starka sida, så det är något som jag gärna undviker. Mat får jag ju ändå. Men kanske ska koka lite nudlar.. Måste tänka på saken ..

Usch vad negativ jag låter även fast allt är bra. Ska sluta med det nu.

Vi ska åka och fira min faster sen, då brukar man få gott fika. Sen ska jag eventuellt träffa Stefan om det inte blir försent, annars får det bli imorgon. Men hoppas idag, för då är min dag gjord :)

Vi hade tänkt att åka till stan, det finns ju karuseller nu. Men vart tog solen vägen i dessa tillfällen? Blir nog film.. :)


Men ha en bra dag nu, jag ska försöka hitta på något att äta! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0