Weeehuuuuu :D

Nu har jag inte skrivit på länge igen.. Men det är för att jag haft en rätt händelserik helg. :) I Fredags träffade jag Stefan ett tag. Men det blev inte så sent eftersom jag skulle upp superduper tidigt på fredagen! Klockan ringde nämligen 02.45 och talade om att jag skulle till Danmark.
Jag, Mamma och Pappa skulle dit för inhandling inför studentveckan som börjar redan imorgon. Min syster kunde inte följa med eftersom hon jobbade. Men, vi åkte. Kom inte iväg förrän typ halv 5 vilket var en timma försent, men det gick bra ändå. Vi hann med 09.10 färjan över till Helsingör och där började vår shoppingrunda. Allt möjligt inhandlades, t.ex. en litenliten flaska som hette Girl, - For girls only! stod det på också. Så jag kände, att den var jag tvugen att köpa! Tyvärr upptäckte jag när jag kom hem att det blev inte så fruktansvärt mycket ändå. Men jag klarar mig nog:)
Efter några timmar orkade vi inte bära mer, och vi fick dessutom inte plats med något mer, så vi begav oss hem till Sverige och Helsingborg igen. (Märk att jag skriver rätt på Helsingör och Helsingborg, och jag blandar dessutom inte in Helsingfors i det hela. Jag har svårt för det där)
Vi kände att vi fått tid över, så pappa och mamma ville åka till Sofiero slott och kolla på växter. Jag är inte så intresserad av sånt, men det var trevligt ändå.
(Orkar inte lägga in bilder, vet inte vart sladden är...)

På tal om annat! Man kan tydligen inte utveckla dyseleksi, men jag tror jag gjort det ändå! Jag har aldrig förr varit så dålig på att stava som nu och typ ett-två år tillbaka. Det är sjukt. Jag skyller på Word. Om inte det hade haft ett rättstavningsprogram så hade man ju faktiskt kontrollerat sin stavning mer, men nu gör ju Word det åt än. jaja jag kanske får tillbaka förmågan att stava någon gång. Iallafall så slog det mig i helgen. Vi gjorde nämligen antireklam i fredags, då jag gjorde om O'boy. Vad smart jag är tänkte jag. Jag gör om namnet till O'now. Så la jag en fluga i o'boyen för att det skulle hänga ihop. Men efter ett tag slog det mig att det stavas ju inte now. Det betyder ju nu. Jag skulle ju skriva nej... Jaja jag skyller på Word! :) För jag är glad ändå. Dessutom hade jag bara G i engelska.


Ooh snart är det student och bal. Längtar längtar. :)

Så här ungefär kommer min balklänning se ut, fast blå. Som den med bandet runt halsen.:)


Och såhär vill jag försöka göra mitt hår. Jag har visserligen inte så tjockt hår, men på ett ungefär. :)

Snygg sminkning letar jag fortfarande efter.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0