Vad dåligt av mig!

Nu har jag inte skrivit sen i förrgår. Ajaj, inte bra när man ska bli känd på det här. Nu skriver jag iallafall!


Igår hann jag verkligen inte, gjorde ju klart min bokanalys! Så jäkla bra av mig. Idag har jag verkligen inte haft tid i skolan heller. Textlektionen som brukar bestå av mest surfande på internet, bestod idag av att göra klart guiden till att bli känd. Dock blev den inte klar. Men nästa vecka förhoppningsvis! Underbar blir den.
Sedan hade vi rörligbild lektion. Jag och Rebecka var klara med våra minutfilmer, och då det var så fint väder tyckte vår lärare att vi inte skulle behöva sitta kvar där. Så vi slutade halv 3 istället för halv 5.


Efter skolan åkte jag direkt till Stefan. Det var så varmt, så vi gick och satt oss i bilen (som var ännu varmare) och så åkte vi till samma skog där det var så mörkt på natten. Nu var det riktigt fint! Så gick vi ur bilen och gick. Och vi gick och gick och gick. Tillslut kom vi fram till en jättefin skö. Väl där kom vi fram till att det skulle vara roligt att tälta i helgen. Så tror det blir att göra det. :)


Min syster är rätt ego. Hon har tryckt upp en tröja med sig själv på. Nu har hon den på sig.. ;P Menmen, det är hon det.


På fredag blir det utgång med Sabina! Vad roligt det ska bli. :) Nån som vill med? Kommer bli toppen, var länge sedan jag var ute nu. Börjar bli gammal och gaggig. Det ska ändras i helgen. :)




Stefan är bäst. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0