Underbaaart :)

Det mesta. Utom ont i magen, men vafasen. Min dag är gjord! Yeeej. I vilket fall, jag ska till Stefan senare om inget oväntat händer. Då blir jag ledsen. Men nu är jag glad :)

Har försökt plugga, och känns som jag gjort nästan så mycket jag kan nu. Det känns skönt, en lättnad! Bara lite kvar nu.. Eller beror på. Har jag gjort min projektrapport helt fel så har jag ju hela den att göra, men är den rätt så är den nästan klar :) Hoppas bara den är bra, och att jag får bra betyg.. Hatar att den är 1/3 av betyget. Tänk om den är jättedålig, vi har kämpat så mkt med filmen och jag blev så nöjd med den. Sen drar den här rapporten ner betyget`?! Vad skulle kunna vara värre? Usch, jag är nervös för det. Vill ju ha bra betyg i det här när vi lagt ner så sjukt mycket ledig tid och så många sovmornar på det..

Och psykologin sen.. Gör jag arbetet bra nu och ett till bra så kan jag få MVG :D Jag blev så glad när hon sa det. Hoppashoppas jag lyckas. Plus att har jag varit duktig i rörligbilden nu och är i slutet så kan jag få MVG där också :D Det skulle ju vara sjukt underbart. Menmen, jag får mina betyg om typ en månad.. Då får vi se om dom är bra eller inte.

Min magont börjar gå över. Kanske hjälpte min Ipren ändå, för en gångs skull? Förresten så kom jag in på något forum en dag när jag satt och kollade runt lite på nätet. Där var det kvinnor som skrev och pratade om olika verktabletter, och graviditet och så. Visste ni att ex Ipren och Treo kan försvåra för någon att bli gravid, och att de kan orsaka missfall? Helt sjukt, undra om de står i bipacksedeln. Det gör det säkert, men det är ju ingen som läser när det är så kända märken. Jaja, bra att veta den dagen man vill bli gravid. Då ska jag läsa alla bipacksedlar noga. Undra om man äter det nu, om de blir svårare i framtiden då, eller om det bara är för stunden? Hm. Jaja, orkar inte tänka på framtiden just nu, har så mycket annat som händer nu och som känns viktigare för tillfället.


Jaja, kanske återkommer senare. Klockan är ju faktiskt bara ungefär 10. Ha en bra dag, det ska jag!

Haha hittade lite gamla bilder. Jag någongång i 6an och min häst/giraff..


Kommentarer
Postat av: rebecka

oj oj här har man förändrats...klart vi ska ha mvg! annars skäller jahg ut marie :P å våra minutfilmer kommer vara bäst!!

2008-05-03 @ 14:30:46
URL: http://sochr.blogg.se/rebecka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0