Snartsnartsnart!

Studentveckan börjar om mindre än en vecka! Helt sjukt . Men kul. :)

Usch, gick upp imorse, ont i halsen och ont i huvet men släpade mig till skolan ändå. Naturen börjar 9.00 så var där då. Kommer upp i till klassrummet och möts av emelie och rebecka som berättar att lektionen är inställt och att vi bara behöver skriva på närvarolista! Vafan kunde han inte ha sagt det igår för? Usch.
Iallafall så hade vi text efter ett tag. Där sitter vi och fixar lite, så kommer det in några tjejer och frågar om dom får informera om lärarmiddagen. Jag och rebecka svarar att javisst, det går bra. Så börjar dom, och möts av rop att vi ska inte på lärarmiddagen! Haha, våran klass är lite egen. Vi gör hellre saker med varandra än äter ej prisvärd mat på otten.. Kanske att jag och rebecka kunde ha sagt till från början att vi inte skulle dit... :P

Iallafall, jag fick Vg i text :D Trodde jag skulle få G så det var en positiv överraskning. Efter texten hade vi rörligbild och jag och rebecka flög på skolgården. Väldigt vacker film med vacker filmmusik. :)

Nu ska jag nog släpa mig ner till stallet. Och längta till min lediga dag imorgon! Den behöver jag, så jag inte blir sjuk till studenten, balen och allt. Vore ju synd.
Har förresten provat min balklänning nyss. Bara lite saker kvar som hon ska fixa, sen är den fääääärdig :D




Kommentarer
Postat av: emelie

ÅÅh, jag har också provat min balklänning nu..=)

2008-05-22 @ 19:01:08
URL: http://midnight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0