EN MÅNAD :)

Idag har Stefan och Jag vart tillsammans en hel månad! Fränt va? :)

Igår gick vi till Bygdegårn där det var pubafton. Alla var jättefulla och vi kände att vi låg lite efter, så vi bestämde oss för att gå hem igen. Väl nästan hemma kom vi fram till att vi ville också festa lite och jag erbjöd Stefan att låna pengar, men det ville han inte. Han ville inte heller låna av pappa. Då fick vi åka till skärblacka för att hämta pengar åt honom, sen bar det iväg hem igen och tillbaka till bygdegårn. I det tillfället kändes det som om alla var väldigt sega och deras festhumör började trappas ned. Efter ca en halvtimme-timme gick vi hem igen, såg en film och somnade. Efter några timmars skön sömn vaknade vi och konstaterade att nu har vi varit tillsammans en hel lång månad :)

Vi har köpt latte pulver och cappuccino med daimsmak. Det är gott, men jag har en känslig tunga så den har jag bränt. Fattar inte det. För mig är allt starkt, sånt som andra tycker är smaklöst. Och är något lite för varmt så bränner jag mig direkt. Ajaj. Menmen, jag är van.. :P



Kommentarer
Postat av: rebecka

aa grattis! å måste komma
hem till dig å fika nån
dag :P

2008-05-01 @ 15:04:05
URL: http://sochr.blogg.se/rebecka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0