Yee :)

Ska till Rebecka efter jobbet. Vi ska svara på alla mejl vi fått angående bostad i London :D Shit vad svar vi fått på bara så kort tid! Skitkul! :D Så ska vi dra till banken någon dag för att prata om försäkringar, bankkonto osv. Det är allvar nu !
Och så fick vi svar från ams, så nu vet vi vart vi ska vända oss lite mer.
Jag längtar! Som fasen.

Dessutom ska jag o vicky bli duktiga. Nu ska jag köpa busskort, sen kan vi stanna kvar efter jobbet och träna lite. Vi behöver det efter att sitta still så mkt. Dessutom finns solarie här som är bra mycket billigare än andra. Wehu :)

Känner mig stolt just nu. Hoppas dessutom på lön på onsdag!

:)

Kommentarer
Postat av: emelie

Får du lön för juni i juni? får inte jag...Och sms:et, du ville ju med ha skämtsms ju..

2008-06-23 @ 16:10:53
URL: http://midnight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0