Inte långt..

100 Dagar kvar tills vi flyttar till London har Rebecka räknat ut! Så, vill du säga något till mig - bäst att göra det nu. :) Good or bad. Förmodligen har jag något att säga till dig med. Good or bad. Troligtvis bra. Det är det jag är bäst på. Faktiskt.

Men nu tjatar jag igen. Det ska bli så kul! Hoppas jag iallafall.

Haha det ringde en idiot idag. "Jag vill prata med (något jag inte hörde)"
Jag svarade "Ursäkta, vem sa du att du ville prata med?" Killen/mannen/gubben svarar "Alltså, kan dom inte ha namn som man kan uttala?!"
Vad svarar man på det? Jag kopplade honom till stället personen jobbade på eftersom jag aldrig fick namnet..

Jag ska sluta oroa mig för saker&ting. Det är inte bra för mig har jag hört. Dessutom ska jag sluta tänka. Jag ska bara fortsätta allt som ingenting. Brukar vara rätt bra på det faktsikt, men ska bli ännu bättre! :)

Och imorgon är det bara 99 dagar kvar. Det minskar. Känns overkligt. Vi har tillochmed bokat boende för första veckan nu :)

Jag får aldrig veta någonting, ska det vara så? Jag tycker inte det..

Förresten. När man har ett jobb där man inte behöver göra så mycket annat än att svara på samtal. (Svarade förövrigt på över 400 samtal idag. Duktigt Sara! ) Då iallafall kan det hända att man går och köper en tidning. Inte vilken tidning som helst. Med olika former av korsord osv i. Jag och Vicky är bäst på de enkla tidningarna!  Jag har snart gjort klart min. Vicky köpte en ny idag, för hon klarade inte resten i sin. Jag vill också ha en ny nu, min är inte rolig längre. Dessutom såg jag att sista dagen att skicka in till tävlingen är imorgon. Jag som ville ha den där kameran.. Jaja. Nästa tidning ska jag skicka in! :) Och vinna! Såklart. Vad jag försöker komma fram till med det här är att jag är asbra på suduko! Eller hur det stavas. Men det trodde ni inte, jag klarar varenda en! :D Wuhuu.

Men nu orkar jag inte skriva mer just nu. Eller jo, Någon som vill köpa en biljett till Björn Gustavsson när han kommer till Norrköping 10 Oktober? Kan tyvärr inte gå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0