FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN :D

FY FAN VAD JAG ÄR BRA!

Just precis. Jag har tagit studenten. Har därför inte haft varken ork, tid eller lust att sitta och blogga. Kan däremot säga att den här veckan har varit en av de bästa i mitt liv, (även mindre bra saker har hänt, men det mesta är bra) och jag kommer faktiskt, tro det eller ej, MINNAS DEN :D Det var inte illa. Dock är min röst paj och har varit i absolut minst en vecka. Men hörde någon som sa att det ska höras att man tagit studenten. Och det gör det verkligen!

Orkar inte skriva så mycket om veckan, laddar upp lite bilder jag snott från mina vänner istället. Tog faktiskt bilder själv med min mobil, men den la jag i jackan för att inte tappa bort den. Tro det eller ej, men jag tappade hela jackan istället! Så, en liten efterlysning när jag ändå är igång. Har du sett eller hittat en brun moccajacka innehållandes en mobiltelefon av märket Sonnyericsson K510i ? , även några busskort och säkert en heldel kvitton så skulle jag uppskatta sjukt mycket att få tillbaka den. Även om jag börjar tappa hoppet. Det är polisanmält och mobilen ska vara helt oanvändbar nu då jag spärrat den. Så ingen har någon användning av det! (Även om säkert nån jävel kan det där med att låsa upp spärrade telefoner...)
Vill bara säga att jag saknar mina saker, och om jag hittade något skulle jag lämna in det. Hoppas verkligen någon snäll själ känner detsamma.

Jaja, nog om det tråkiga. Denna vecka har lett till nya sjukdomar, nya sköna kontakter och fyllan inför hela tjocka släkten för första gången. Så har de aldrig sett mig förr, men det bjuder jag på för den här gången!



Haha Anton, vi är fan rätt snygga ihop ;D Kan inte fatta att jag just skrev det.

Säg inget om att klänningen är skrynklig, jag ser ;D Förövrigt var det min faster som sydde den. :):):)
(Kunde inte lägga upp fler bilder, error...)
Jag och Rebecka ser galna ut. Det är vi inte. Vi är bara utklädda till seriefigurer som sprängt sig själva och överlevt. Vi är sotiga i ansiktet och på benen står det PANG och I WILL SURVIVE.
Vi är inte fantasilösa, hela klassen skulle se ut som Hulken egentligen men då alla drog sig ur dagen innan och vi inte hann fixa någon ny utstyrsel, då det var tråkigt att komma som två Hulken, så fick det bli som det blev. Vi var nöjda. :)

Måste ändå säga att min stundentfest var så lyckad! Tror att verkligen hela släkten, (inte dom från skåne och andra delar av svergie) var här. Typ alla som inte körde var fulla och glada. Jag fick en cigarr som jag rökte upp hela. Måste då tillägga att jag röker inte. Det är ohälsosamt. Men det var student. Jag somnade på natten i klackskor och klänning. Nu har jag sovit både i det och i balklänning. Fränt, skulle jag vilja säga.

Nu har vi haft skolavslutning och grejer. Coolt. Tror jag. Nu är jag arbetslös. Fram till på måndag. Då är jag sommarvikarie. Tror jag. Skulle börja på måndag tror jag iallafall. Hoppas det regnar varje vardag fram till september när jag förmodligen ska sluta. För då slipper jag känna ångest över att vara den enda som sitter inomhus och blir vit. ;D

Ojoj. Vet inte hur man ska ta allt det här nu. Har inte riktigt fattat att det är slut. slutslutslutslut. INGEN kommer någonsin mer att säga: Klockan 10.00 har du Svenska, 10.50 börjar Mediekomunikation och klockan 12.00 är det lunch.
Nu låter det; Du börjar 08.00, frukost 10.00 Lunch 12.00, Fika 15.00 Slut 16.30. Enformigt skulle jag vilja kalla det!
Men så är det. Och så blev det. Men så är inte säkert att det fortsätter. Beror helt på mig, hur jag orkar göra. Wuj.


LilleStefan är på Öland förresten. Nu hade dom tydligen blonderat Michael. Eller oranget hade det tydligen blivit. Kan säga att Michael är asiat. Fillipin rättaresagt. JAG VILL SE :D

Men jag saknar Stefan lite. Kan tänkas bero på att han är min pojkvän, hade varit fel om jag inte saknat honom. Men han kommer ju hem snart. Tur det. :) Nog om honom, jag får skicka iväg ett gullit sms sen från antingen min fina simens tror jag, typ 4 år gammal. Eller den gamla nokia , typ lika gamal som jag lånat av min syster. För min älskling är ju borta. =/
Juste. Jag har inte kvar något telefonnummer, utom dom jag fått efter studentbrännbollen som var typ 1/6. Så jag har inte glömt någon som jag inte hör av mig till, som jag borde höra av mig till. Jag har bara inte ditt nummer.. :( Jag har kvar mitt iallafall. Plus ett till.


Kommentarer
Postat av: emelie

Ja, regn hela sommaren (förutom på helgerna förståss, och efter klockan halv fem..)Det blir bra det..

2008-06-11 @ 21:58:59
URL: http://midnight.blogg.se/
Postat av: rebecka

oh vilket fint kort du hittade på oss från brännbollen hahah ;D aaa å kallt måste det vara, annrs kommer ja få värmeslag där inne i den stora deppiga byggnaden..:P

2008-06-12 @ 11:32:59
URL: http://sochr.blogg.se/rebecka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0