:):)

Såg att jag avslutat mitt förra inlägg snyggt. Jag hade skrivit mer, men det försvann visst. Inte så lätt att skriva och svara i telefon samtidigt, plus att det dessutom ska bli rätt!

Känner mig så taggad inför London. Nu tjatar jag igen. Kan inte hjälpa det.

Men usch, vilken lång dag det varit idag! De där timmarna fram till jobbet gick så sakta. Ringer så lite nu. Sen är det något fel, så det ringde hela tiden i sidotelefonerna idag! Var ett jäkla ringande. Hoppas det är bättre imorgon.

Fikade med lille Jakop idag också. Det var trevligt. Och gott med latte. Som jag inte ska dricka egentligen, men kan ju inte låta bli.. :)



London bridge is falling down, falling down..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0